Papildoma garantija


Pirkinio draudimas

Kiekvienam savo pirkiniui visada galite įsigyti visapusišką garantijų centro „Warranty Expert“ pirkinio draudimą. Dabar įsigiję naują buitinės technikos ar elektronikos prekę galėsite būti tikri, kad daiktas Jums tarnaus ilgai ir visada bus puikios būklės.

Nuo ko galima apdrausti?

Naująjį pirkinį galima apdrausti nuo sugadinimo, sunaikinimo, vagystės su plėšimo požymiais (pateikus policijos tyrėjo išvadas).

Kodėl verta įsigyti pirkinio draudimą?

Jei įsigysite pirkinio draudimą, „Warranty Expert“ garantuoja jūsų pirkinį suremontuoti ar pakeisti net ir įvykus gamintojo garantijoje nenumatytiems įvykiams: sudužus, pažeidus vandeniu, ugnimi ar policijos patvirtintos vagystės atveju.

Pasirinkite Jums patogų planą, atsižvelgdami į laikotarpį, kuriam norite įsigyti papildomą pirkinio draudimą.

1.    Gintarinis 200. Visi elektronikos ir buities prietaisai, kurių kaina ne mažesnė nei 75 € ir neviršija 199 € sumos. Draudimo apsaugos laikotarpis - 1 metai arba 2 metai. Draudžiamos rizikos - sudužus, pažeidus vandeniu, ugnimi ar policijos patvirtintos vagystės atveju.

2.    Gintarinis premium. Visi elektronikos ir buities prietaisai, kurių kaina viršija 199 € sumą. Draudimo apsaugos laikotarpis 1 metai arba 2 metai. Draudžiamos rizikos - sudužus, pažeidus vandeniu, ugnimi ar policijos patvirtintos vagystės atveju.

SVARBU: Šie planai galioja fiziniams ir juridiniams asmenims.

Kokie prietaisai draudžiami?

Draudžiamos buitinės technikos ir elektronikos prekės, turinčios 1 arba 2 metų gamintojo garantiją. 

Kiek ilgai?

Draudimas nuo pirkinio vagystės su įsilaužimu/plėšimo, nepataisomo sugadinimo ir gamintojo nekompensuojamos žalos galioja 1 arba 2 metus. Draudimas nuo pirkinio vagystės su įsilaužimu/plėšimo ir nepataisomo sugadinimo nustoja galioti išdavus naują prekę.                                                                        

Kokia žala nėra atlyginama?

Žala nėra atlyginama, jei pirkinys buvo pamestas ar naudojamas ne pagal paskirtį ar nesilaikant gamintojo instrukcijų arba dėl pirkinio ar jo dalių nusidėvėjimo, senėjimo ar korozijos.

Ar yra papildomų mokesčių?

Jei įvyko žala (prekė buvo sugadinta: nukrito ant žemės ir sudužo, sušlapo, buvo pažeista ugnies, elektros įtampos svyravimų ir kt.) ir nustatoma, kad:

  • prekę galima suremontuoti klientas turės apmokėti sertifikate nurodytą besąlyginės išskaitos sumą už prekės remontą;
  • prekės neįmanoma pataisyti ir prekė keičiama į naują/analogišką prekę klientas turės apmokėti sertifikate nurodytą besąlyginės išskaitos sumą už prekės keitimą.

Kas remontuoja?                                                                                                          

Pratęstos garantijos vykdymą administruoja „Warranty Expert“, remontą atlieka gamintojų autorizuoti servisai. Draudimo paslaugų riziką prisiima tarptautinė draudimo bendrovė Compensa Vienna Insurance Group, kurios veiklos priežiūrą užtikrina Lietuvos Respublikos centrinis bankas.

 Ką daryti žalos atveju?

  • Registruokite žalą www.warranty.expert/lithuania/ arba telefonu 8 700 33300.
  • „Warranty Expert“ jus informuos apie daikto taisymo detales.
  • Atsiimkite sutaisytą arba naują prietaisą nurodytu adresu. Pataisytus didelių gabaritų prietaisus Jums pristatys į namus.

Kada galiu skambinti?    

                                                      

Nemokamu klientų aptarnavimo centro telefonu +370 700 33300, kuris veikia pirmadienį-ketvirtadienį nuo 9 val. iki 18 val., penktadienį nuo 9 val. iki 17 val.

Su draudimo taisyklėmis susipažinkite ČIA (nuoroda - https://warranty.expert/lithuania/wp-content/uploads/2016/05/Pirkinio-draudimo-taisykles-nuo-2016-geguzes-01-d..pdf)