Ваша корзина пуста!
Visoms AEG ir Electrolux džiovyklėms suteikiame 90-ies dienų pinigų grąžinimo garantiją. O perkant Electrolux ar AEG skalbyklės ir džiovyklės komplektą (iš pateikto sąrašo) dovanų gausite langų valytuvą Electrolux WS71-6TG.
Akcijos laikotarpis
Akcija vyksta 2018.09.01-2018.12.31 laikotarpiu, tačiau Electrolux pasilieka teisę vienašališkai be išankstinio perspėjimo keisti džiovyklių grąžinimo taisykles apie tai viešai paskelbdamas tinklapyje.
Kaip gaunama dovana?
Dovanos nėra rezervuojamos, jos bus pridedamos tik prie išsiunčiamų prekių!
Ar dovanai suteikiama garantija?
Garantija yra suteikiama Electrolux autorizuoto serviso.
Prekių grąžinimo išimtys
Akcijoje gali dalyvauti tik fiziniai asmenys, todėl prekės negali būti grąžinamos iš juridinių asmenų, prekės naudotos komerciniais tikslais ar disponuotos trečiųjų šalių (pirkėjas fizinis asmuo, o naudotojas juridinis).
Prekės priėmimas iš galutinio kliento
Norėdamas grąžinti prekę galutinis klientas turi pristatyti ją be išorinių mechaninių defektų, pakitimų ir pilnos komplektacijos (švarią, tvarkingą, be pašalinių kvapų, bei kitų pašalinių daiktų). Džiovyklė taip pat turi būti be vidinių defektų ir pakitimų/ paslėptų defektų – džiovyklė turi veikti, atitikti pradinius techninius prietaiso reikalavimus. Pirkėjas taip pat turi turėti džiovyklės pirkimo čekio originalą.
Prekių grąžinimo tvarka į fizinę parduotuvę
1. Galutinis pirkėjas prekę privalo grąžinti į prekybos vietą. t.y. vietą iš kurios produktą nusipirko, arba sutaręs su pardavėju jo nurodytu adresu savo lėšomis.
2. Grąžindamas prekę galutinis pirkėjas Akcijos Organizatoriui UAB Electrolux privalo pateikti raštišką prašymą, kuriame nurodo savo pageidavimą grąžinti džiovyklę bei grąžinimo priežastį. Prašyme turi būti nurodomi šie pirkėjo duomenys: vardas, pavardė, el. pašto adresas, miestas. Prašymas pateikiamas pardavėjui iš kurio galutinis pirkėjas pirko prekę.
3. Fizinis asmuo pirkęs prekę iš UAB Romiteka, privalo atsiųsti skenuotą galutinio kliento prašymą, pirkimo čekį/sąskaitą faktūrą bei nuotraukas su preke (iš priekio, iš abiejų šonų, iš viršaus, nuotrauka su serijiniu prekės numeriu – ji būna atidarius būgno dureles prie modelio pavadinimo) el. paštu info@onus.lt
Prekių grąžinimo tvarka į internetinę parduotuvę
1. Galutinis pirkėjas prekę privalo grąžinti UAB Romiteka, Molėtų g. 13, Didžioji Riešė, Vilniaus raj. LT-14028. Grąžinimas turi būti iš anksto suderintas su serviso skyriumi. Be serviso patvirtinimo prekės nebus priimamos!
2. Grąžindamas prekę galutinis pirkėjas Akcijos Organizatoriui UAB Electrolux privalo pateikti raštišką prašymą, kuriame nurodo savo pageidavimą grąžinti džiovyklę bei grąžinimo priežastį. Prašyme turi būti nurodomi šie pirkėjo duomenys: vardas, pavardė, el. pašto adresas, miestas. Skenuotą prašymą galutinis vartotojas privalo atsiųsti el. paštu – info@onus.lt
3. Galutinis pirkėjas privalo pateikti 5 JPEG formato nuotraukas nemažesnes nei 0,5 MB dydžio šiais rakursais: iš priekio, iš abiejų šonų, iš viršaus, nuotrauką su serijiniu prekės numeriu (pastaroji būna atidarius būgno dureles prie modelio pavadinimo) el. paštu - info@onus.lt
Grąžinimo laikotarpis
Džiovyklė turi būti grąžinta ne vėliau kaip per 90 dienų nuo džiovyklės įsigijimo dienos t.y. nuo kasos čekyje ar sąskaitoje nurodytos datos, bet ne vėliau kaip iki 2019 m balandžio 15d.
Pinigų grąžinimas
Pinigus galutiniam klientui turi grąžinti juridinis asmuo pardavęs prietaisą, bendru sutarimu dėl grąžinimo būdo: pavedimu arba grynais. Pinigus juridiniai asmenys galės grąžinti tik tada, kai gaus patvirtinimą iš UAB Prentos serviso, kad prekė yra veikianti, švari, be paslėptų defektų ir yra įsigyta iš UAB Prentos.
Ginčų/skundų nagrinėjimo tvarka
Visus skundus, susijusius su Akcija, įskaitant skundus, susijusius su Akcijos taisyklių teikimo tvarka, nagrinėja UAB Electrolux. Skundai UAB Electrolux turi būti pateikti ne vėliau kaip iki 2019 m sausio 5 d. el. paštu - info@electrolux.lt
Ginčo/skundo nagrinėjimo data
UAB Electrolux skundą privalo išnagrinėti ir į jį atsakyti ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas nuo skundo gavimo dienos. Jei skundo nagrinėjimas reikalauja ilgesnio skundo nagrinėjimo laikotarpio, UAB Electrolux apie tai turi informuoti Pirkėją per 5 darbo dienas nuo skundo gavimo.
Dalyvio pašalinimas
Akcijoje dalyvis gali būti pašalintas iš akcijos dalyvių sąrašo, jeigu UAB Electrolux nustato, kad akcijos dalyvis veikė apgaulingai, siekė nesąžiningų tikslų arba nesilaikė šios akcijos taisyklių.
Ar reikia grąžinti WS71-6TG, jei galutinis pirkėjas grąžina džiovyklę, bet pasilieka skalbyklę?
Ne, tokiu atveju daiktas pasilieka pas galutinį pirkėją, bet jei klientas grąžina abu prietaisus, ir skalbyklę, ir džiovyklę, dovaną taip pat turi būti grąžinama UAB Romiteka.
Asmens duomenų apsauga
Asmens duomenų tvarkymo sistemos valdytojas ir asmens duomenų tvarkytojas yra UAB Electrolux. Akcijos metu surinkti duomenys bus naudojami tik su pinigų grąžinimo procedūra susijusiais tikslais.
Akcijoje dalyvaujančių prietaisų sąrašas„AEG arba Electrolux skalbyklės ir džiovyklės komplektai“:
Skalbyklės:
AEG
L9FEA69S
L8FEC68S
L7FEE68S
L7FBE48S
L6FBI48S
Electrolux
EW9F161B
EW8F248B
EW7F249S
EW7F348W
EW8F228S
EW8F328S
EW6F328W
EW6F428W
EW6F428B
EW6F428WU
EW6F528W
Džiovyklės:
T8DEC68S
T8DEA68S
T8DBE48S
T8DBG48S
T6DBG28S
EDH3897SDE
EW8H458B
EW8HS259S
EW8H259S
EW8H259ST
EW8H358S
EW7H437P