Specialūs pasiūlymai



Dviguba nauda 
90 dienų grąžinimo garantija + Dovana!

Visoms AEG ir Electrolux džiovyklėms suteikiame 90-ies dienų pinigų grąžinimo garantiją. O perkant Electrolux ar AEG skalbyklės ir džiovyklės komplektą (iš pateikto sąrašo) dovanų gausite langų valytuvą Electrolux WS71-6TG. 

Akcijos laikotarpis

Akcija vyksta 2018.09.01-2018.12.31 laikotarpiu, tačiau Electrolux pasilieka teisę vienašališkai be išankstinio perspėjimo keisti džiovyklių grąžinimo taisykles apie tai viešai paskelbdamas tinklapyje.

Kaip gaunama dovana?

Dovanos nėra rezervuojamos, jos bus pridedamos tik prie išsiunčiamų prekių!

Ar dovanai suteikiama garantija?

Garantija yra suteikiama Electrolux autorizuoto serviso.

Prekių grąžinimo išimtys

Akcijoje gali dalyvauti tik fiziniai asmenys, todėl prekės negali būti grąžinamos iš juridinių asmenų, prekės naudotos komerciniais tikslais ar disponuotos trečiųjų šalių (pirkėjas fizinis asmuo, o naudotojas juridinis). 

Prekės priėmimas iš galutinio kliento

Norėdamas grąžinti prekę galutinis klientas turi pristatyti ją be išorinių mechaninių defektų, pakitimų ir pilnos komplektacijos (švarią, tvarkingą, be pašalinių kvapų, bei kitų pašalinių daiktų). Džiovyklė taip pat turi būti be vidinių defektų ir pakitimų/ paslėptų defektų – džiovyklė turi veikti, atitikti pradinius techninius prietaiso reikalavimus. Pirkėjas taip pat turi turėti džiovyklės pirkimo čekio originalą.

Prekių grąžinimo tvarka į fizinę parduotuvę

1.       Galutinis pirkėjas prekę privalo grąžinti į prekybos vietą. t.y. vietą iš kurios produktą nusipirko, arba sutaręs su pardavėju jo nurodytu adresu savo lėšomis.

2.       Grąžindamas prekę galutinis pirkėjas Akcijos Organizatoriui UAB Electrolux privalo pateikti raštišką prašymą, kuriame nurodo savo pageidavimą grąžinti džiovyklę bei grąžinimo priežastį. Prašyme turi būti nurodomi šie pirkėjo duomenys: vardas, pavardė, el. pašto adresas, miestas. Prašymas pateikiamas pardavėjui iš kurio galutinis pirkėjas pirko prekę.  

3.       Fizinis asmuo pirkęs prekę iš UAB Romiteka, privalo atsiųsti skenuotą galutinio kliento prašymą, pirkimo čekį/sąskaitą faktūrą bei nuotraukas su preke (iš priekio, iš abiejų šonų, iš viršaus, nuotrauka su serijiniu prekės numeriu – ji būna atidarius būgno dureles prie modelio pavadinimo) el. paštu info@onus.lt 

Prekių grąžinimo tvarka į internetinę parduotuvę

1.       Galutinis pirkėjas prekę privalo grąžinti UAB Romiteka, Molėtų g. 13, Didžioji Riešė, Vilniaus raj. LT-14028. Grąžinimas turi būti iš anksto suderintas su serviso skyriumi. Be serviso patvirtinimo prekės nebus priimamos!

2.       Grąžindamas prekę galutinis pirkėjas Akcijos Organizatoriui UAB Electrolux privalo pateikti raštišką prašymą, kuriame nurodo savo pageidavimą grąžinti džiovyklę bei grąžinimo priežastį. Prašyme turi būti nurodomi šie pirkėjo duomenys: vardas, pavardė, el. pašto adresas, miestas. Skenuotą prašymą galutinis vartotojas privalo atsiųsti el. paštu – info@onus.lt

3.       Galutinis pirkėjas privalo pateikti 5 JPEG formato nuotraukas nemažesnes nei 0,5 MB dydžio šiais rakursais: iš priekio, iš abiejų šonų, iš viršaus, nuotrauką su serijiniu prekės numeriu (pastaroji būna atidarius būgno dureles prie modelio pavadinimo) el. paštu - info@onus.lt

Grąžinimo laikotarpis

Džiovyklė turi būti grąžinta ne vėliau kaip per 90 dienų nuo džiovyklės įsigijimo dienos t.y. nuo kasos čekyje ar sąskaitoje nurodytos datos, bet ne vėliau kaip iki 2019 m balandžio 15d.

Pinigų grąžinimas

Pinigus galutiniam klientui turi grąžinti juridinis asmuo pardavęs prietaisą, bendru sutarimu dėl grąžinimo būdo: pavedimu arba grynais. Pinigus juridiniai asmenys galės grąžinti tik tada, kai gaus patvirtinimą iš UAB Prentos serviso, kad prekė yra veikianti, švari, be paslėptų defektų ir yra įsigyta iš UAB Prentos.

Ginčų/skundų nagrinėjimo tvarka

Visus skundus, susijusius su Akcija, įskaitant skundus, susijusius su Akcijos taisyklių teikimo tvarka, nagrinėja UAB Electrolux. Skundai UAB Electrolux turi būti pateikti ne vėliau kaip iki 2019 m sausio 5 d. el. paštu - info@electrolux.lt

Ginčo/skundo nagrinėjimo data

UAB Electrolux skundą privalo išnagrinėti ir į jį atsakyti ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas nuo skundo gavimo dienos. Jei skundo nagrinėjimas reikalauja ilgesnio skundo nagrinėjimo laikotarpio, UAB Electrolux apie tai turi informuoti Pirkėją per 5 darbo dienas nuo skundo gavimo.

Dalyvio pašalinimas

Akcijoje dalyvis gali būti pašalintas iš akcijos dalyvių sąrašo, jeigu UAB Electrolux nustato, kad akcijos dalyvis veikė apgaulingai, siekė nesąžiningų tikslų arba nesilaikė šios akcijos taisyklių.

Ar reikia grąžinti WS71-6TG, jei galutinis pirkėjas grąžina džiovyklę, bet pasilieka skalbyklę?

Ne, tokiu atveju daiktas pasilieka pas galutinį pirkėją, bet jei klientas grąžina abu prietaisus, ir skalbyklę, ir džiovyklę, dovaną taip pat turi būti grąžinama UAB Romiteka.

Asmens duomenų apsauga

Asmens duomenų tvarkymo sistemos valdytojas ir asmens duomenų tvarkytojas yra UAB Electrolux. Akcijos metu surinkti duomenys bus naudojami tik su pinigų grąžinimo procedūra susijusiais tikslais. 

 

Akcijoje dalyvaujančių prietaisų sąrašasAEG arba Electrolux skalbyklės ir džiovyklės komplektai“:

Skalbyklės:

AEG

L9FEA69S

AEG

L8FEC68S

AEG

L7FEE68S

AEG

L7FBE48S

AEG

L6FBI48S

Electrolux

EW9F161B

Electrolux

EW8F248B

Electrolux

EW7F249S

Electrolux

EW7F348W

Electrolux

EW8F228S

Electrolux

EW8F328S

Electrolux

EW6F328W

Electrolux

EW6F428W

Electrolux

EW6F428B

Electrolux

EW6F428WU

Electrolux

EW6F528W

Džiovyklės:

AEG

T8DEC68S

AEG

T8DEA68S

AEG

T8DBE48S

AEG

T8DBG48S

AEG

T6DBG28S

Electrolux

EDH3897SDE

Electrolux

EW8H458B

Electrolux

EW8HS259S

Electrolux

EW8H259S

Electrolux

EW8H259ST

Electrolux

EW8H358S

Electrolux

EW7H437P